mazanita Читач
Зареєстрований: 10.05.2022 Повідомлень: 4
|
Додадано: Вт Тра 10 08:13 Заголовок сообщения: Допоможіть у розборі фото!!! |
|
|
Всім доброго дня. Я фотограф початківець,фотографую близьких, практикуюсь поки. На днях знімала сестру і фото які я побачила мені не сподобались взагалі. Я не розумію в чому причини таких фото. Було близько 16 години і сонце було досить яскраве. Перше фото я знімала напроти сонця і воно вийшло в сірій димці. Чому так вийшло, і чи можна це якось змінити? Потім інше фото я зробила в тіні дерева, обличчя вийшло темне і з якимось дивним кольровом. Не розумію в чому причини такого дивного відтінку на шкірі. І як взагалі фотографувати в таких умовах і локації,щоб отримати гарні і яскраві фото?
|
|
Pixel Письменник-початківець

Зареєстрований: 15.02.2012 Повідомлень: 18 Откуда: Киев
|
Додадано: Вт Тра 10 16:23 Заголовок сообщения: |
|
|
Так а де самі фото?
|
|
mazanita Читач
|
Додадано: Ср Тра 11 09:15 Заголовок сообщения: |
|
|
не могла завантажити фото
ось,будь ласка
Описание: |
|
Размер файла: |
56.89 KB |
Просмотрено: |
710 Раз(а) |

|
|
56.89 KB |
710 Раз(а) |

|
|
|

|
Додадано: Ср Тра 11 12:22 Заголовок сообщения: Re: Допоможіть у розборі фото!!! |
|
|
mazanita писал(а): |
І як взагалі фотографувати в таких умовах і локації,щоб отримати гарні і яскраві фото? |
Побачив два однакових фото. Ну, добре.
Що раджу: знімайте так, щоб об'єкт був освітлений. Освітлений рівномірним м'яким світлом. Добре, коли основна деталь - додатково підсвічена. Враховуйте й те, що відбите світло (наприклад, від дерев, трави) може додавати відповідного відтінку, в залежності від того, від чого воно відбивається. Наприклад, коли поруч багато зелені - відбите світло може додавати обличчю зеленуватий відтінок. В ідеалі - треба додатково освілювати обличчя спалахом або освітлювачем, або ловити сонце додатковим фото віддзеркалювачем.
|
|
mazanita Читач
|
Додадано: Чт Тра 12 08:53 Заголовок сообщения: |
|
|
фото 2
|
70.34 KB |
702 Раз(а) |

|
|
|