Український форум про фотографію, фототехніку, фотоподорожі

Допоможіть у розборі фото!!!

Створити нову тему   Відповісти на тему    Список форумів funPhoto -> Практика фотографії
 
Автор Повідомлення
mazanita
Читач


Зареєстрований: 10.05.2022
Повідомлень: 4

ПовідомленняДодадано: Вт Тра 10 08:13    Заголовок сообщения: Допоможіть у розборі фото!!! Відповісти з цитуванням

Всім доброго дня. Я фотограф початківець,фотографую близьких, практикуюсь поки. На днях знімала сестру і фото які я побачила мені не сподобались взагалі. Я не розумію в чому причини таких фото. Було близько 16 години і сонце було досить яскраве. Перше фото я знімала напроти сонця і воно вийшло в сірій димці. Чому так вийшло, і чи можна це якось змінити? Потім інше фото я зробила в тіні дерева, обличчя вийшло темне і з якимось дивним кольровом. Не розумію в чому причини такого дивного відтінку на шкірі. І як взагалі фотографувати в таких умовах і локації,щоб отримати гарні і яскраві фото?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посмотреть фотоработы пользователя
Pixel
Письменник-початківець


Зареєстрований: 15.02.2012
Повідомлень: 18
Откуда: Киев

ПовідомленняДодадано: Вт Тра 10 16:23    Заголовок сообщения: Відповісти з цитуванням

Так а де самі фото?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посмотреть фотоработы пользователя
mazanita
Читач


Зареєстрований: 10.05.2022
Повідомлень: 4

ПовідомленняДодадано: Ср Тра 11 09:15    Заголовок сообщения: Відповісти з цитуванням

не могла завантажити фото
ось,будь ласка



IMG_5918ама.jpg
 Описание:
 Размер файла:  56.89 KB
 Просмотрено:  486 Раз(а)

IMG_5918ама.jpg



IMG_5918ама.jpg
 Описание:
 Размер файла:  56.89 KB
 Просмотрено:  486 Раз(а)

IMG_5918ама.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посмотреть фотоработы пользователя
Pixel
Письменник-початківець


Зареєстрований: 15.02.2012
Повідомлень: 18
Откуда: Киев